Lennureisija õigused

Mida peab tarbija teadma, kui lennureisil tekivad temast sõltumata takistused? Kuhu pöörduda kui leiate end olukorrast, kus teie lend oluliselt hilineb, jäetakse hoopis ära või te ei pääse lennule?
 

Loe lähemalt


E-ostud väljaspoolt Eestit

E-ostud väljastpoolt Eestit - kuidas ohtusid ära tunda? Mida tasub teada ja kuidas käituda, kui tellitud kaubad jõua Sinuni? 

 

 Loe lähemalt

Tere tulemast!

Hea tarbija, selleks, et tunneksid end teistes Euroopa Liidu (EL) liikmeriikides oste sooritades sama kindlalt nagu koduriigis, on loodud spetsiaalsed Euroopa tarbijakaitsekeskused ehk ECC-keskused. Eestis kaitseb tarbijate õigusi ülepiiriliste ostude korral Tarbijakaitseameti juurde loodud EL tarbija nõustamiskeskus, kelle peamiseks ülesandeks on lahendada piiriüleseid tarbijakaebusi.

Keskuse teenused on tarbijatele tasuta ning keskus kuulub üleeuroopalisse võrgustikku European Consumer Centres Network.  Võrgustiku tööd koordineerib Euroopa Komisjon.

 

Meiega saab ühendust:

Aadress: Rahukohtu 2 Tallinn 10130
Telefonid: 6201708; 6201 736; 6201930
Faks: 6201701
E-post: consumer at consumer dot ee