Ootame tarbijate kogemusi seoses reisiteenuste broneerimisega!

Hea tarbija,

Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuste võrgustik (ECC-Net) on läbi viimas uuringut, mis keskendub interneti vahendusel ostetud reisiteenuste (lennupiletid, majutus, autorent) hinnateabe avaldamisele. 2015. aastal laekus Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuste võrgustikule hulgaliselt tarbijakaebusi seoses lennupiletite, hotellimajutuse kui ka autorendi broneerimise käigus avaldatud hinna ning tegelikult makstud hinna erinevustega. Kas kirjeldatud olukord tuleb ka Sulle tuttav ette?

Oleme väga tänulikud, kui leiad minuti, et oma kogemust meiega jagada.

Sinu panus uuringu läbiviimisel aitab meil tuvastada, kui laiaulatuslikult on hinnaerinevused levinud just interneti vahendusel ostetud puhkuseteenuste osas ning kuivõrd on selline hinnateabe andmine vastuolus Euroopa Liidus kehtivate tarbijaõigustega.  

Küsimustik on anonüümne ja vastamine võtab vaid mõned minutid! Vastamiseks klikka siia!